bentebloks.reismee.nl

First week!

Hoooooooi!! Nou mijn eerste week zit erop hoor. Ik moet zeggen dat de vlucht hier naartoe me ontzettend mee viel, Ja het was lang, maar daar had ik me wel op ingesteld. De eerste paar dagen verbleef ik in een hotel voor de oriëntatie. Hier kregen we wat uitleg over een bankrekening, een nieuw telefoonnummer etc etc... deze dagen duurde vrij lang aangezien ik behoorlijk last had van een jetlag. Gelukkig kwam mijn hostmom, samen met de jongste, me op vrijdag middag ophalen in het hotel. Eenmaal thuis aangekomen voelde het gelijk goed, een super lieve familie waar ik me meteen heel welkom voelde. Het weekend bestond vooral uit kennis maken en een beetje bijkomen. Ze waren zelfs zo lief om me al een mooi stukje van het land te laten zien... op zondag ochtend maakte we een uitstapje naar een heel mooi plekje bij ons in de buurt. En maandag was het dan toch echt tijd voor de eerste ‘werk’ dag. Gelukkig was mn hostmom deze dag nog vrij, zodat we het samen konden doen. Ik breng de middelste op Ma,di en woe naar de peuterspeelzaal en ben dan overdag alleen met de jongste. Op do en vrij is ze thuis dus zijn we gezellig met zn drietjes. De oudste gaat elke dag naar school en komt rond 3u thuis met de bus. Deze eerste paar dagen bevielen dus prima... benieuwd naar wat komen gaat. Ik hou jullie op de hoogte!! Hierbij wat foto’s zodat jullie een beetje een indruk krijgen van hoe het hier is!

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active