bentebloks.reismee.nl

Week 2! ?

Hoi allemaal! Mijn eerste echte werkweek zit erop! Ik heb het echt ontzettend naar mn zin. De kindjes zijn onwijs lief en het gezin doet erg hun best om mij te betrekken bij alles. Omdat Taylor op donderdag en vrijdag de hele dag thuis is, besloten we om donderdag middag naar een speeltuin in de buurt te gaan. Dat was makkelijker gezegd dan gedaan want in de buurt betekend hier een half uur berg op berg af lopen.... en dan ook nog is met twee kinderen in de wandelwagen. Gelukkig vonden we het uiteindelijk en hadden Taylor en Cohen de grootste lol. Leuk om te zien dat deze kinderen nog zo vrolijk worden van gewoon een speeltuintje, met een schommel, klimrek en glijbaan. Het is zo bijzonder dat een wandeling naar de speeltuin zo mooi kan zijn. Alles ziet er precies zo uit als op de plaatjes die je vind op internet. Ook maakte we nog een kleine wandeling op het strand waar de kindjes wederom erg van genieten. Op de dagen dat ik alleen Cohen thuis heb doen we (tot nu toe) rustig aan. Vaak slaapt hij nog twee keer op een dag, wat mij de gelegenheid geeft om wat wasjes te draaien en wat andere huishoudelijke dingen te doen. In het weekend ben ik vrij en mag ik doen wat ik wil, of ik ga iets met de familie doen, of ik ga er zelf op uit. Afgelopen zaterdag ging ik eerst mee naar de zwemles van de kids, bezochten we daarna de bank om een bankrekening te openen en kwamen we langs een Nederlands winkeltje dus kochten we daar wat lekkers uit nederland! Nou dat vinden de kids heeeeerlijk. Daarna ging ik er op uit met Tessa! Tessa is een meisje wat ook als au pair werkt bij een familie in Torbay. Op aanrader van mn hostmom bezochten we het stadje Takapuna, en ze was zelfs zo lief om ons daarheen te brengen! Deze middag hebben we gewoon wat rondgekeken en een rondje gemaakt in de shoppingmall. Uiteindelijk nog wat gegeten om vervolgens met de bus weer naar huis te gaan. Het was super fijn om even een middagje Nederlands te kunnen spreken en heel even zonder de kids te zijn. Ik ben nu wel 24/7 met ze, wat mega gezellig is, maar dan is het af en toe wel fijn om even zonder te zijn. Op zondagmiddag maakte ik met Mn gezin een leuke wandeling bij ons in de buurt. Van dit alles wat leuke foto’s hieronder, want plaatjes zeggen toch meer de woorden!?

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active