bentebloks.reismee.nl

Week 3!

Hoi hoi ! Weer een update vanaf de andere kant van de wereld! Deze week begon leuk, ik maakte samen met Tessa een wandeling bij ons hier in de buurt. Stukjes strand maar ook stukjes ‘park’. Dit gaat makkelijk op de dagen dat alleen Cohen thuis is, en toevallig was Tessa deze middag vrij, vandaar dat we samen konden gaan. Op de donderdag maakte ik klei met Taylor... waar ze vervolgens de hele middag mee speelde. Oh wat vind ze het leuk om me te helpen met vrijwel alles in de keuken. Zo maakte we op vrijdag bananen pannenkoekjes. En terwijl we deze opaten stond er een pakketje voor de deur!! Een pakketje met daarin echte hagelslag helemaal vanuit Nederland. Ik krijg regelmatig post vanuit Nederland wat zowel ik, maar zeker de kindjes erg leuk vinden... zo checken ze elke dag de brievenbus of er weer iets gebracht is. Op zaterdag ging ik met de familie naar het museum. Het is ontzettend leuk om zulke dingen met de familie te doen. Maar dan is het ook wel weer fijn om op de zondag er even tussen uit te gaan met Tessa. Afgelopen zondag bezochten we een leuk park samen.... al met al een leuke week weer. Ohja, en dankjewel voor alle lieve berichtjes/kaartjes die ik van iedereen krijg, kan ik ontzettend waarderen. Tot snel ! ?

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active