bentebloks.reismee.nl

Mijn eerste maand in Nieuw Zeeland! ?

Inmiddels zijn we twee weken verder en ben ik al meer dan een maand van huis weg. Ondanks dat het soms lastig is dat thuis alles ‘gewoon’ doorgaat en ik er niet kan zijn, gaan de dagen ontzettend snel en ben ik helemaal gewend aan het leven hier. Op dit moment is het schoolvakantie hier, wat betekend dat alle 3 de kids de hele dag thuis zijn en we leuke dingen kunnen doen. Zo gingen we afgelopen vrijdag met de bus naar de bibliotheek waar de kindjes een kijkje konden nemen in een politieauto. Ook gaan we regelmatig naar de speeltuintjes in de buurt, wat de kindjes heel erg leuk vinden. In mijn vrije tijd spreek ik regelmatig wat af met andere meiden hier in de buurt. Afgelopen weekend ging ik met Tess naar het eiland Waiheke. Hier kwamen we met de boot... eigenlijk doen we alles met de bus(of boot) hier. Dat werkt vrij makkelijk, gewoon zoals het in Nederland ook werkt. Wat dus ideaal voor ons is, zo kunnen we gemakkelijk verschillende plekken rondom Auckland zien. Auckland zelf is niet heel bijzonder. Het is een leuke stad, maar niet wauw. Voor die plekjes moet je vaak net wat verder reizen... zoals bijvoorbeeld naar het eiland. Nu ik de kindjes beter ken, en zij wat meer aan mij gewend zijn, ontdek ik ook de kanten die wat minder gezellig zijn. Want ook dit zijn normale kinders die ruzie maken en zo nu en dan ‘naughty’ zijn. Maar ook dat hoort er bij. En wanneer we daarna dan weer dansend in de kamer staan ben ik dat zo weer vergeten. Ik ben dan ook nog elke dag zo dankbaar voor het feit dat ik in dit gezin terecht ben gekomen. Ze laten hun waardering voor het werk wat ik doe ontzettend blijken, geven mij de vrije tijd die ik nodig heb en denken mee over mijn verblijf hier. Zo heb ik afgelopen week tickets geboekt naar het Zuidereiland, hier zullen Geert en ik samen kerst vieren, en ga ik volgende maand een weekendje met de familie mee kamperen ! Nogmaals een dikke merci voor iedereen die er is op de momenten dat het even wat minder gaat... want ook die momenten zijn er. Gelukkig is dat het allemaal waard wanneer ik thuis kom van een dagje weg, en de kindjes in bed op me wachten omdat ze me nog een knuffeltje willen geven. Ik ben voorlopig nog niet klaar hier en heb mega veel zin in alles wat nog gaat komen. Heel veel liefs!

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active