bentebloks.reismee.nl

Summer School- holiday! ☀️

Inmiddels zijn de kindjes weer naar school en zit de vakantie erop. Wat ik stiekem niet zo heel erg vind. Want eerlijk is eerlijk, 7 weken 3 kindjes vermaken is wel even iets anders dan normaal hihi. Half januari kwam bregje op bezoek en hebben we samen verschillende mooie plekken van het Noordereiland bezocht. Zo begonnen we met een lang weekend naar de bay of islands; en vanaf daar deden we een day trip naar het noordelijkste puntje van het hele land. De week daarna mocht ik gewoon werken en hebben we wat leuke dingen met de kindjes gedaan. Gelukkig was ook het weekend daarna een lang weekend dus zijn Bregje en ik samen naar Rotorura gegaan. Ook hier hebben we verschillende mooie dingen gezien en gedaan. Een van de leukste dingen was toch wel de Redwoods Tree walk. Ondertussen is alles dus weer “normaal”. De oudste twee gaan weer naar school en ik ben thuis met Cohen. En dan is vanaf nu het aftellen wel een beetje begonnen, want op zaterdag 18 april vlieg ik namelijk naar huis. En daar kijk ik stiekem wel een beetje naar uit, ondanks dat ik echt nog niet moet denken aan het idee dat ik afscheid moet nemen van mijn lieve kleintjes hier. Maar nog genoeg leuke dingen tot die tijd. Zo gaan we eind februari met de hele familie naar wellington voor een bruiloft, en gaan we eind maart met het hele gezin een weekje naar Rarotonga (cook eilanden). Dankjewel voor alle lieve kaartjes/pakketjes die ik weer heb mogen ontvangen. Daar word ik (+ Taylor) nog elke keer super blij van, het is zo fijn om te zien dat zoveel mensen aan me denken. Nou tot over 2,5 maand allemaal!! Heel veel liefs ?

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active