bentebloks.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Bente

Marja

Hey Bente,fijnzeg dat de klik er is met t gezin.Hoe gaat t communiceren in engels?Mazzel dat je in de buurt v water zit,geniet van alles!!

Opa Jan en Oma

Bente wij zijn blij dat je het als eerste week leuk en aardig heb gehad en wij hopen dat het alleen nog leuker wordt veel liefs van Oma en Opa

Oma en opa

Bente wij zijn blij dat je zo stralend op de foto staat
Groetjes

Mariëlle

Wat fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt ?...leuke foto's weer!

Tante Kaat

Heej Bente,

Wat ontzettend leuk om alles te lezen wat je mee maakt daar in het verre nieuw zeeland!!
Ook krijgen we de indruk dat je het allemaal al aardig op de rit hebt daar.
Geniet van alle mooie dingen en maak er een mooie tijd van.

Groetjes van ons allen

Opa Jan en Oma Gerda

Lieve Bente,
Wij zijn apen trots op jou dat je het daar leuk vind met de kleintjes en alles om je heen tante Annie was hier en ook van haar de groeten
Binnen kort gaan we. Bel

Mariska

Hee Bente, wat leuk, deze site. Monique appt ons net door dat we je kunnen volgen. Nou ga ik zeker doen. Zo te lezen ben je in n kei leuk gezin terecht gekomen. Succes met de kids, maar daar weet jij wel raad mee. Heb vooral plezier!

Carla van der Heijden

Dag Bente,
Ik lees dat jij het fijn hebt in Nieuw Zeeland. Dat kan ik wel begrijpen :).
Over niet al te lange tijd komt Geert naar jou om samen met jou een deel van het prachtige land te bezoeken. Ik heb Geert een aantal dagen terug het volgende berichtje getypt:
Eric & ik hopen echt dat jij samen met Bente gaat genieten van Nieuw Zeeland.
Wij hebben het er altijd fijn en wij genieten er altijd van het mooie land. Wij hopen dat jij dat samen met Bente ook gaat doen.
Heb het fijn ?.
?